tisdag 4 maj 2010

Tröttare en vanligt eller vanligtvis trött

Jaha sängens värme besegrade mig i morse klockan 05:15 när den ringde. Det var dock inte latmasken som besegrade mig utan en natt med alla barn i sängen. Värmen var lite för påträngande under duntäcket så sömnen ville inte infinna sig. En och annan armbåge samt dansk skalle var även inblandad i detta tillstånd av insomnia.

Dagens träningspass blir då enligt följande

- Lunch
60 min i gymmet på Friskis & Svettis med inriktning på armar,axlar, rygg och mage.

- Kvällspass
80 min lugn löpning på kvällen och då menar jag lugn inte tjurrusning som det varit dom sista gångerna 'I promise so help me God' .

Glöm inte att att även du är en superhjälte även om det inte känns så idag. Kan vara lite svårt att hitta sina övernaturliga krafter såhär på morgonkulan. Eller morgonsulan som min dotter kläckte ur sig riktigt fyndigt eller hur =)
//J


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar