torsdag 27 maj 2010

Nu är jag igång igen!

Dagens träning bestod i 2 timmar rask promenad med en snitt tid per kilometer 8:45. Denna gång orkade jag aktivera armarnas pendelrörelse ordentligt hela vägen inte något slappt hängande aparmar. Jag var ovanligt trött i huvudet som inte riktigt släppte men benen kändes okej. Vädret var lite kylslaget med åtta grader i skuggan men strålande sol och fågelsång. Väl hemma kvart över sju så en snabb dusch och sen iväg till jobbet.

Kvällens styrkepass i uthuset på gården, när jag nu inte hade tid att besöka Friskis på lunchen, bestod av följande

* Hantle curle 4 set med 10 kg 12 rep vardera
* Deadift 4 set 57 kg 5 rep vardera
* Hantle Flys 4 sets 10 kg 10 rep vardera

Morgonagen gångpass kommer att köras på kvällen tyvärr då kundbesök är inbokade hela dagen från arla morgonstund till kvällsvarden. Tre dagar till vägning spänningen stiger =)

Peace Love och löparsskor på er mina vänner //J


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar