fredag 14 maj 2010

Regn regn regn

Har precis agerat rymdmonster åt mina söner som ännu en gång har räddat galaxen från undergång. Jag är för gammal att få vara med och slåss med de goda hjältarna, men har på sista tiden fått styra rymdskeppet i tvåan. Siffran tvåan används för att markera när leken går över till en annan episod som en uppföljande film. I denna del blir en del av de onda även goda och kämpar på sönernas sida. Tyvärr har jag åldern i mot mig enligt Carl så jag heter 'Styran' och kör skeppet i den oändliga rymden.

Hustrun sitter och läser någon målgrupps inriktad tidning med små skratt och fniss som bryter tystnaden. Är lite avundsjuk faktiskt hon verkar ha så otroligt mysigt.

Jag tittar ut genom fönstret och regnet häller ner i tunna fina droppar. Det är varmt ute cirka 13 grader och jag ska ut på min runda trots regnet.... ska bara.

Peace Love and Löparkor!

//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar