lördag 12 juni 2010

Vild och galen

Ohhh mitt huvud värker och jag har inte sovit mellan 02:30 och 04:00 när jag senast tittade på klockan. Det är verkligen 'grabbsynd' om mig. Tänk att 1st GT kan förgöra en nattsömn på detta viset. Hmm något händer i min kropp och jag lovar att inte dricka sprit mer under träningsperiod, men hallå 1st GT =D

Igår genomförde jag en halvdan träning i mitt hemma snickrade gym då det var VAB igen =\ Har varken vikter eller maskiner för att genomföra hela programmet i sin helhet. Hur jag än slet så fick jag inte upp stången med 52kg från midjehöjd till Front Squats så jag fick lyfta av två vikter. Leg Curl blev en egen övning med en hantel mm. Ni hör ju ......
* Front Squats (3x5) 32kg
* Leg Curl (2x8) 22kg
* Calf Raise (1x15) 32kg
* Crunch front (2x10) 10kg
* Crunch left & right (2x10) 5kg
* Turkish Get up (2x2) 5kg min nya favorit övning riktigt slitig för hela kroppen =)

Idag blir det drag under galoscherna för att ruska av mig min trötta kropp en 2 timmars runda med andra ord ..... me like.

Peace Love och Löparskor mina vänner! //J

2 kommentarer:

  1. Hejja dig!!
    Fan vad du är bra med all styrketräning!! Det är min nästa grej jag behöver få ihop ett bra program med!
    Tack för din kommentar på mitt låååååånga inlägg, den värmde och gav än mer insikt!

    SvaraRadera
  2. Hej, måste vara jobbigt, en GT (!), och vi som får gäster ikväll och skall dricka vin!

    MVH

    SvaraRadera