fredag 4 juni 2010

Fredag äntligen

En lång helg ligger framför mig med mycket träning. Både avundas och tycker att lyckan är på min sida +20 grader och lite till på Stockholm Maran är inte att leka med. Säkerlikgen stekande sol, het asfalt och mycket folk som stänger in den fläktande vinden som mot förmodan försöker svalka. Jag har aldrig varit någon lysande värme löpare har hellre ordentligt med kläder och en regäl kyla för min del.

Dagen har bestått i vila vila vila. I morgon väntar en ordentlig promenad på förhoppningsvis 3 timmar. Styrketräningen får ligga på hyllan utan får vänta till söndag då jag tar tag i brorsans uppsatta träningsprogram på riktigt utan freestylande på egen hand.

Trevlig helg på er mina vänner där ute, tänk på att livet inte blir bättre än det vi försöker göra av det. Vi är otroligt lyckligt lottade som kan tillbringa vår fritid åt motion och inte jobb 24/7.

Peace Love och Löparskor //J

1 kommentar:

  1. Exakt! Det är allt för lätt att ta för givet att fritid är en självklarhet...
    Ang. vädret i morgon så tippar jag på absolut perfekta (löpar)förhållande! För alla. :-)

    SvaraRadera