måndag 21 juni 2010

Måndag igen och VAB igen


Denna måndag blir en vilodag för min del. Gårdagens pass sitter rejält i kroppen från topp till tå, men jag känner mig väldigt nöjd med veckan som gått. Totalt kramade jag ur mig 12 timmars träning med stora framsteg inom såväl uthållighet som styrka.

Carl har börjat att återhämta sig från sin lunginflammation men kommer vara hemma denna vecka. Hans andning har inte riktigt kommit tillbaka och medicineringen är 3 gånger dagligen med tre olika preparat. Vill inte lägga över det ansvaret på dagispersonalen utan det är bättre han får vara hemma och gofa.

Dagens träning innehåller egentligen intervaller men jag skjuter på det senare i veckan. Sitter och försöker pyssla ihop midsommar firande med godavänner och träning. Det blir nog att prioritera gymmet före de många timmarna på grusvägar, skönt att det finns möjlighet att träna mitt på dagen.

Peace Love och Löparskor!

PS. Japp Cazita är helt slut idag, hon sov hela dagen igår och fortsätter idag, jag skulle gärna göra henne sällskap =) DS.


1 kommentar:

  1. En vilodag ar du fortjant efter gardagens pass! Hoppas lillkillen aterhamtar sig snart.

    SvaraRadera