tisdag 8 juni 2010

VAB med Erik inte illa

Ha vilken dag det blev gräsmattan klippt likaså häcken i hörnet mot gatan inte illa för en dag hemma med Erik och Carl. Hur är detta möjligt tänker ni men med glass och en ny film funkar allt sen är Carl en riktigt duktig storebror.

Känner mig grymt stark idag träningsvärken är bortblåst och positiva hormoner dundrar genom kroppen som ropar träning klapp klapp klapp.

Förra veckans träning har givit midjemåttet en omgång så nu är jag under 3 siffrigt med 2 cm, wheeeeeee vilken glädje dans det blev i morse. Ibland känns det som jag vunnit högsta vinsten på lotta för att fått denna chans att gå ner i vikt. Chansen består i den energi och jävlar anamma som vaknat inom mig och som 6 månader efter starten brinner starkare och klarare än någonsin.

Tänk om det fanns ett sätt att dela med mig av denna än bara genom mitt skrivande. Jag går och lurar på ett träningsdag med seminarier här i Malmköping för alla löpintresserade mer om det framöver.

Peace Love och Löparskor!


2 kommentarer:

  1. Vad härligt och inspirerande att det går framåt så bra med din träning!

    SvaraRadera
  2. Det där är ju en strålande idé!!! Tänk så många fler som då kan få chansen att må bra! Du har hamnat i den positiva cirkeln och det är där du ska förbli! .-)

    SvaraRadera