söndag 6 juni 2010

Tur jag inte började med att klippa gräset!

Dagens styrkepass hade jag laddat för hela dagen samtidigt som jag gick och blängde på det där gräset som växer.

Hustrun och barnen var iväg till Tuna Park och shoppade, så efter en timme borde dom ha stängt hela köpcentrumet med tanke på alla kassar som dom kom hem med. Lille mannen och jag var hemma och vilade oss, Erik med feber och jag något stel efter gårdagens träning.

När jag väl tog mig samman efter att beskådat Carls framgångar i FIFA 10 så blev det följande körschema.

* Deadlift 4 set 5 rep 52 kg
* Seated Dumbbell 4 set 7 rep 11 kg
* Barbell Row 4 set 5 rep 52 kg
* Pulldowns 4 set 8 rep 40 kg (kommer jag köra i morgon då jag inte har maskin hemma)

Så långt följde jag schemat Bro men jag vet något fler rep än vad som är sagt men jag har inte vikter så det räcker =Z. Tur jag inte tog gräsmatte klippningen innan då hade jag dött..... den får växa några dar till

I morgon blir det Friskis med 5,4,3,2,1 intervall på cykel och lite styrka. Mycket tid kommer jag lägga på stretch då jag känner att jag verkligen behöver den där varma sköna känslan som sprider sig efteråt. På kvällen kommer jag gå min vanliga 2 timmars runda utmed grusvägarna kring Malmköping.

Ta hand om er därute. Peace Love och Löparskor//J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar