tisdag 15 juni 2010

Helt slut stum i armar mm

Vilken omgång jag kickade igång med idag. Har varit hemma hela dagen med Carl och Erik inklusive ett besök hos vårdcentralen. Det är nu konstaterat att Carl har lunginflammation igen, senaste det begav sig var i februari. Vi lider med Carl som ständigt dras med tunga sjukdomar om vart annat. Det slutade i alla fall med att mor och son åkte in till akuten ikväll för en lungröntgen då Carl blev sämre.

Tror att jag drog på mig lite spänningar och frustration som jag levde ut i gymmet för ökade vikterna markant från förra veckan. Nu är jag helt slut i överkroppen och händerna skakar och jag är stum i nacke, bål och armar. Är grymt nöjd med träningspasset.

* Deadlift (2x5) 60kg
* Seated Dumbbell (3x5) 16kg
* Weighted Chins (3x4)
* Barbell Row (3x5) 60kg
* Close gripe Chins (1x2) usch får öva på dessa

Med andra ord kvällens promenad blev inställd av förklarliga själ och nu väntar nattning av Erik och fotboll på TV. En och annan slurk med vatten behövs också.

Sov gott när ni får tid...... Peace Love och Löparskor //J

2 kommentarer:

  1. Stackars liten! (Carl alltså) Dig önskar jag en skön träningsvärk i morgon! :-)

    SvaraRadera
  2. Stavkars Carl och jag hoppas att han är ok nu och att lungröntgen var hygglig iallafall!
    Sketans bra jobbat med vikterna!!

    SvaraRadera