onsdag 9 februari 2011

Tjalalalla lala


















Dagen har gått i nynnandets tecken på gränsen till allsång inombords. Jag har hunnit med skolan, besök på Nordiskamuseet och promenad i solen i 45 minuter.

Det var dagen det och på vägen hem från kungliga huvudstaden knoppade jag in på tåget mellan T-Centralen och Gnesta helt perfekt uppladdning för kvällens träningspass. Passet såg ut som följer

15 minuter cykel med lätt belastning med fart över 28 men under 30 km/h.
Intervallträning löpband 10 x 2 minuter med 1minuts gå vila 1 grads lutning samt en fart på 9,5.
Axelpress 3 x 10 repetitioner à 12kg

Sen längtade mitt busfrö inom mig hem till dusch och Keso för att kompensera lite välbehövliga byggstenar i kroppen =)

I morgon väntar funktionella rygg och bålövningar på nyinköpt gym boll samt lite armhävningar och annat smått och gott.

Peace Love och Löparskor!

4 kommentarer:

  1. Härligt med allsång inombords! Fortsätt så!

    SvaraRadera
  2. Det gäller att ta tillfället i akt, sova under resa är ju perfekt!

    SvaraRadera
  3. Vilken toppendag! Jobb både för kropp och knopp!

    SvaraRadera
  4. Sofie japp går på högsta volym nu njuter av varje sekund.

    Carina snirkla gör jag inte men snarkar en stund, skööönt.

    Ingmarie tänk vad bra det blev :)

    SvaraRadera