lördag 30 oktober 2010

Sista passet för veckan


Japp nu var sista passet för veckan avklarat och det var underbart skön runda. Upptäckte till min förvåning att det inte var intervallträning idag utan ett av två långpass som är planerade för veckan. Tura att Mr Teflonminne har sin träningsdagbok. Nästan 10km blev det med 10 minuters upp- och nedjoggning.
Nu är långt inte så långt för mig ännu men med tanke på att jag väg
de 103 kg för 10 månader sen och jag inte kunde röra mig utan att gå sönder. Jag är otroligt glad att idag väga 83 kg och faktiskt kan röra mig i maklig fart framår utan att gå sönder.

Nu bär det av till goda vänner för en bit mat och lite intellektuellt utbyte, istället för dagarnas ständiga nej Carl gör inte så, nej Erik hoppa inte i sängarna osv.

Trevlig helg på er mina vänner, Peace Love och Löparskor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar