fredag 20 augusti 2010

Vissa fredagar är skönare på någevis


Fredag igen var det inte det nyss? Denna vecka hastade iväg på ett något krumbuktigt sätt och när jag väl trillade ut så är jag lite utsliten.

På vägen hem passerade jag djuraffären och inhandlade hundmat och två stycken nya hundbäddar. Jag vet det var ett impulsköp med dom var så kanonsnygga. Brun härlig mjuk sammetspläd på ovansidan och under sidan i svart och brunt lite sköldpaddsmönstrat. Ibland känns vissa köp så himla rätt och det kan ju inte alltid vara löpargrejer =)

Väl hemma lagade jag och hustrun mat och drack rosévin med en och annan jordnöt som slank i mellan då jag var hungrig som en varg. Till efterrätt blev det en GB 88:an och en kaffelatte. Nu är jag mätt som en boaorm efter att ha slukat en Gnu hane till frukost.

I morgon är det nya tag i gymmet och inhandling av nytt Lego till sönerna, veckopengen måste ju spenderas. Vi har redan prickat för i katalogen =)

Ta hand om er där ute så kommer en träningsrapport i morgon.

Peace Love och Löparskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar