onsdag 11 augusti 2010

Oj vad tiden går

Inser att jag inte skrivit sp mycket om min träning den sista månaden. Beror en del på att det lunkar på i sin makliga takt utan några större förändringar. Vikten håller sig stabil runt 84 kg trots besöket på Legoland men ska försöka ta tag i de sista fyra nu.

Idag blir det en tur till Flens badhus och lite vattenlöpning. Jag åker med min pappa som hittar vägen har aldrig varit där förut trots närbeläget boende i snart 6 år. Kostnaden 25 kr för inträde inga storstadspriser här inte =) det är faktiskt en tredje del av priset för en datortidning. Lite märklig skillnad egentligen i alla fall om man som jag köpt tidningen men aldrig kommit iväg till badhuset. Nu behöver jag dock inte skämmas för att dra på mig badbrallorna som jag gjorde förut. Kanske var där för jag prioriterade datortidningen som ett billigt alternativ istället för lite motion.

Ta hand om er där ute och njut av sommaren med sena augustikvällar.

Peace Love och Badbyxor idag då da!

1 kommentar:

  1. Hoppas du fick ett riktigt roligt, härligt och givande pass i bassängen! Det där är tokbra för dig. :-)

    SvaraRadera