söndag 13 mars 2011

Veckans träning avklarad samt en nya väntar runt hörnet!

Veckans träning summeras enligt följande

3 stycken pass 60 minuters testcykel.

3 pass 20 minuters Kettlebell

3 pass funktionell träning

1 pass naprapat behandling av bröstrygg ..... nä men riktigt jobbig träningsvärk i ryggen efter

1 pass 60 minuters löpning i 7 minuters tempo nu på söndagen.

Varför rabblar jag nu detta undrar ni (förutom egoboost), jo jag är äntligen ikapp den status jag hade i höstas innan min 3 månader långa virusinfektion. Faktum är att den träningsdos jag klarade av förra veckan inte ens kändes jobbig, utan otroligt motiverande.

Jag är av modellen som gärna kör stenhårt tills jag 'crash and burn' vilket inte ska hända denna gång. Så nu konserverar jag denna nivå innan jag störtar vidare med hårdare pass.

Nu inväntar jag nästa vecka med stor spänning vad jag kommer att uppleva då och vilka människor jag kommer att möta =)

Peace Love och Löparskor!

6 kommentarer:

  1. Riktigt impad broder. Pok Nanni

    SvaraRadera
  2. Tack Bro fika nästa vecka?

    Magnus stort tack !

    SvaraRadera
  3. Klokt. Jag kör enligt samma princip just nu. Tid och pulszon snarare än hastighet och distans. Tror att man vinner på det i längden.

    SvaraRadera
  4. Lugn och fin nu. Inga mer krashar! :-O Men jag tror du blivit lite klokare. :-)

    SvaraRadera
  5. Tack Lars är helt på din linje.

    Ingmarie lyssnar och lär av dig allt för att inte hamna där igen =)

    SvaraRadera