lördag 19 mars 2011

Vara eller inte vara


Fredagen blev en hemma dag jag var trött snuvig och allmänt grabbförkyld. Jag sov hela dagen och åt en och annan favorit glass Ben&Jerrys chokladglass med massa goda nötter och mörk choklad.

Lördags morgon vaknade jag tidigt och var uppe långt före tuppen och svängde i mig en god frukost och övriga familjen drog stockar i sina sängar. Inte mycket att göra efter genomgång av Svenska Dagbladet så jag hoppade ner i sängen och somnade om.

Två timmar senare började det spira av klart solsken över gnistrande snö och då kunde jag inte hålla mig. Drog på mig träningskläderna och rastade av mig stela muskler och rastlös kropp, tungt var det men inte så konstigt egentligen.

I morgon får jag se om jag får sona för mina synder att så snabbt ge sig ut och springa men underbart var det kommer leve på det länge =)

Peace Love och Löparskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar