torsdag 2 september 2010

Det mesta har sin tid

Tänk att saker och ting skulle falla på plats trots alla vedermödor. Skrev för ett par veckor sedan att saker och ting var lite väl rörigt i mitt liv och jag inte riktigt förstod tanken med det hela.

Nu har det äntligen klarnat och jag är beredd att ta ett stort steg mot en ny erfarenhet i livet. Det mesta innefattas familj, träning, fritid dock inte bostad. Det känns oerhört spännande men läskigt på samma gång, ungefär som en alldeles för stor julklapp. Kan det vara en radiostyrdbil, en ny TV eller nya handdukar.

Vad det är får ni hålla er till tåls tills på lördag då allt är klart. Innan dess far jag och hustrun till Stockholm för lite fotboll Sverige Ungern EM-kval och en romantisk kväll för oss själva på hotel =)


Peace Love och Löparskor!

4 kommentarer:

  1. *Ler* nja Anneliten inte ens min fotbollstokiga fru tycker att det finns 1:1 förhållande i detta. Romantiken står för sen middag med stearinljus och gott rödvin. Lägg där till en natt utan barn på hotel, med en härlig frukost på tu man hand dagen där på =)

    SvaraRadera
  2. Undrar samma som anneliten. jag hade dragit DIREKT om A hade föreslagit det. Fast jag är å andra sidan inte fotbollstokig.
    Ditt "nya liv" kommer att bli såååå bra. Bostad?

    SvaraRadera
  3. Gahhhh! Nu går jag snart i taket av nyfikenhet! Jag hade, som du vet, en liknande resa med min fru häromveckan. Njut av tvåsamheten! Fast redan på frukosten längtade jag efter mina små prinsessor :-) Hoppas ni får det fantastiskt!

    SvaraRadera