torsdag 23 september 2010

Veckan går med rasande hastighet


Sedär redan onsdag vecka 3 sen starten av mitt nya liv. Tiden flyr iväg det är talande med ordspråk som "tiden går fort när jag har roligt". Roligt är det på alla sätt jobbar hela dagarna och halva kvällen med mitt.

Nu är loggan klar som ni sett tidigare men även min hemsida är uppe efter mycket knåp www.jscrehab.se.

Nu väntar jag på min massagebänk som kommer inom 2 veckor men innan dess ska det målas och inredas i praktiken. Öppnade upp två fönster mot gatan för att släppa in mer ljus i lokalen, dessa fick sig en strykning av färg idag.

På tal om färger så ska möblerna gå i rött vilka ska inhandlas på IKEA färgen på väggarna blir någon form av latte färg för att inte bli för sterilt. När jag ändå är på gnosjövaruhuset så ska ettt gäng frotéhandukar i rött och vitt inhandlas och ett nytt golv. Ska försöka hinna med att lägga in ett nytt vitsåpat laminatgolv också men det kan lika gärna vänta tycker hustrun.... vi får se =)

Det ska även hinnas med att montera upp en ny varmvatenberedare så det går att få varmvatten igen. Den förra som han bli över 20 år rostade sönder i botten så den slängdes för 3 år sedan. Blir för mig att pipa iväg till JULA och inhandla en 30 liters som borde räcka. När jag även är där måste jag köpa 4 nya el-element för de som sitter uppe idag är säkert 25 år.

Oj sa jag 2 veckor =) nu dags att sätta fart men måste ut på en löprunda innan dess.... ses och hörs.


Peace Love och Löparskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar