fredag 24 september 2010

Godis godis godis!

Jaha ännu en fredag med moffning på hög nivå. Jag som lovade mig själv att ta det lugnt med sötsaker denna helg. Hmm bara inse att även jag är människa, får lägga det på mitt erfarenhetskonto för framtiden.

I morgon tror jag att det blir en sväng med tvåhjulingen då det känns lite i högra vaden efter löpningen i går. Måste bara fixa till växlarna och framgaffeln som bråkar.

Föresten en stor fördel med att lida lite av ouppnådda mål (som att avstå från socker) är att jag funderar mycket. Efter att läst Ingmarie Nilssons blogg ikväll kom följande mening till mig

"Sanning och samförstånd skapar kärlek och kan endast uppstå när människor möts halva vägen var!"

Kan förstås vara vinet..... hur var det nu igen?

Peace Love och In vino veritas!

2 kommentarer:

  1. Klok som alltid.
    :-)
    Ta det försiktigt med godiset. Det bara luras för du behöver det inte egentligen men det får dig att tro det. ;-)

    SvaraRadera
  2. *Skrattar* tack Ingmarie min vän, godis och lilla jag är ett gissel jag vet=) Har gått så bra hela året tills nu. Lovar att ta med mig av dina ord i morgon när det är ny sockerkamp =)

    SvaraRadera