tisdag 21 september 2010

Jag gillar det inte!


Inte för att jag blev överraskad att SD kom in i svensk politik men jag blev besviken över att det hände. Sen tycker även jag att svensk invandrarpolitik har misslyckats med intigrationen av våra invandrare. Men att inte inse att en röst på SD medför så mycket mer negativt än en förändring till det bättre i den frågan är märkligt.

Jag är helt övertygad om att våra andra partier oavsett färg, har både kompetens och vilja att göra någonting åt att människor far illa när dom söker asyl eller uppehållstillstånd i Sverige.

För 300 år sedan var även min släkt invandrare i Sverige. Förstår inte varför vi ses mer som svenskar än invandrare från andra länder idag. Eller går gränsen kanske vi 5, 10 eller 30 år sen är du svensk?

Att vi inte vågade ta debatten med SD under valrörelsen tror jag var ett misstag. Deras politik är ihålig och starkt främlingsfientlig. Är ni dåligt på lästa finns en del sammanfattat här .

Peace Love och Löparskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar