torsdag 16 september 2010

Oootroligt trött!



Ja säger å de vem säger att inte vattenlöpning är jobbigt, ingen hoppas jag. Tror ni mig inte så kom gärna till Flens badhus på fredagar så berättar jag.

Trotts att jag grundat med stor portion havregrynsgröt varje morgonen så var jag helt slut på kolhydrater efter dagens 45 minuters pass i bassängen. Hungern formligen kastade sig över mig som tyder på tömda depåer. Hem och värmde på en stor skål köttfärs med ris. En kaffelatte och 3 kakor senare, japp ni läste rätt kolhydraterna skramlade ner som fallande höstlöv. Kanske de sistnämnda inte var de riktigt rätta men ack så goda =)

I morgon bär det av till gymmet för lite skrothävning och till helgen en 10 km runda. Men där i mellan ska jag fira min födelsedag med en Napoleonbakelse som är min absoluta favorit bland bakverk och tårtor, ja sötsaker överlag faktiskt.

Ta hand om er där ute i det analkande höstmörkret och tänd ett ljus och drick en kopp gott Tea.

Peace Love och Löparskor!

3 kommentarer:

  1. Ja INTE är det då jag! Som säger att vattenlöpning inte är jobbigt. Om man vill. (det går ju att maska med...)
    men...I dag är det ju torsdag?

    SvaraRadera
  2. Helt riktigt Ingmarie men jag brukar vara iväg på fredagar men det är en bemärkelsedag i morgon som ska firas =D

    SvaraRadera