tisdag 13 juli 2010

Träningen fortsätter nästan som vanligt

Med värmen kommer bloggtorkan hos mig en aning. Träningen i gym fortsätter oförtrutet dock har promenaderna fått stryka lite på foten på grund av värmen. Min bror fortsätter och drilla mig outtröttligt vilket är imponerande med tanke på mitt humör ibland. Han tar mycket skit nu tyvärr men jobbar på det. Pannben är inte alltid bra i alla lägen =}

Viktminskningen fortsätter neråt mot 85 kilo som borde vara gör bart inom en 3 veckors period.

Återkommer när den tryckande värmen lättar och jag orkar, vill eller kan sitta inne =)
Kanske redan är i morgon vem vet.

Peace Love och Löparskor!

3 kommentarer:

  1. Det är nu vattenlöpning är EXTRA mycket guld värt! Simma vet jag! Alternera med övningar på land. Ner igen, upp, ner o.s.v. Cykla. Det fläktar. Och drick. Kom ihåg, det finns inget dåligt väder. ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack Ingmarie ett bra förslag

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat! Även om det är varmt och besvärligt och man bara vill säga "blääää" så hänger du i!! STRONGT jobbat!!
    *stor kram*

    SvaraRadera