onsdag 29 juni 2011

Två turer till IKEA med full bil och tom plånbok

Nu är äntligen all inredning till kliniken inköpt men oj vad plock det blev innan jag kände mig nöjd. Jag har skruvat hela dagen som en tok för att hinna klart allt till fredag då, mina kära vänner och kursare från Stockholm kommer och hälsar på.

När jag äntligen var klar och kånkat in allt emballage i bilen så upptäcker jag .....gardiner..... jag har inga gardiner. Tanken snurrade runt behöver jag gardiner eller inte försöker komma ihåg hur det sett ut på de kliniker jag varit. Tanken står stilla och jag kom inte på att jag sett gardiner någon stans där jag varit på behandling. Det kan ha varit värmen som gör att jag inte riktigt kommer ihåg eller åldern =)

Ja några gardiner hinner jag inte få upp till fredag jag hoppas det inte gör något, Peace Love och Löparskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar