torsdag 16 juni 2011

En hit och en dit!

Ah mina vanliga dagar består i detta ständiga måla, lägga golv, bära möbler och installera diverse maskiner. Allt för att få min nya klinik färdig, jag orkar inte träna och stupar i säng varje kväll. En vecka till sen är jag på benen igen =)

Därav hinner jag inte träna som jag vill eller skriva på min blogg som jag vill och jag som trodde jag skulle få tid med allt detta efter allt pluggande. Jag avundas dom som orkar både och men har lärt mig känna mina egna signaler på när jag är för trött till motsatsen inte orkar när jag är lat.

Hoppas jag kan komma med lite mer sprittande och glada inlägg om min träning under nästa vecka. Är så otroligt nöjd med mina Newton skor som jag provkört lite kort, vilken löpkänsla wow.

Peace Love hammare och skruvdragare!

2 kommentarer:

  1. Vad spännande med den nya kliniken ändå. Hoppas att allt går enligt planen!!

    SvaraRadera