lördag 25 juni 2011

Äntligen klar och hinner att flytta innan jag flyttat in

Så nu är det dags att flytta innan jag flyttar in! Gott betyg kan tänkas men att min far ville flytta från sin lägenhet till min klinik var överraskande. Men det blir otroligt bra för mig då kunderna slipper gå genom vår trädgård för att komma till kliniken, jag kan ha skylt mot gatan och betydligt bättre disponerade lokaler för min del. Kan inte för mitt liv komma på varför jag inte tänkte på det från början. De nya lokalerna är inflyttningsbara direkt behöver inte göras ett smack =)

Efter två veckors intensivt arbetande 12 timmar om dagen så är det äntligen klart och jag kan återuppta min löpning igen. Får väl helt enkelt se de två senaste veckorna som en smidighets och styrketräningsperiod, tappat 3 kilo på kuppen. Försöker att hålla de onda tankarna i schack att jag missat två veckors löpträning och blickar framåt mot härliga pass i sommarens grönska.

Nepp nu är det dags att kånka lite möbler till farsgubben, Peace Love och Löparskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar