måndag 26 april 2010

Varje dag är en måndag morgon

Min söndag avlöpte (fin ordvits där) i sängen utan några större besvär, med mycket surfande på nätet på diverse tränings och löparsajter. Tydligen fler än jag som har ett visst intresse för denna ädla idrottsutövning. Fortfarande trött i kroppen, ont i lederna men ingen feber och en ständig följeslagare huvudvärk.

Brödet blev gott men någonstans gjorde jag inte som jag brukade så det tappade formen och går under epitetet 'Batmanbröd'. Detta tack vare min kloka son Carl på 5 år som ser superhjältar i allt. Jag måste ge en eloge till sonen för brödets form är inte helt olikt Batmans huvudbonad med två spetsiga öron som sticker upp ovanför en lite kulle. Får va glad att det inte ser ut som Transformers en ren skrot hög med andra ord.

Idag står ingen träning på programmet utan bara vila. Känns väldigt konstigt att inte aktivera sig men med min kropps status så vore det helt bortkastat.

Ta hand om er där ute och gör allt som jag skulle gjort och lite till!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar