torsdag 29 april 2010

Dags för rensning i garderoben det är ju vår?

Nu är den här våren och fullt av pollen autschi =) Tur det finns små piller och Nasonex för näsan annars skulle jag inte klara mig.

Idag känns det att kroppen börjar återvända efter min vecka av sängliggande. Ser riktigt bra ut för en lugn 5 km runda på lördag.

Vikten har stabiliserat sig under denna vecka men det känns ändå att vikten runt midjan sakta minskar. Min byxstorlek i jeans har gått från +36 tum i januari till 33 tum idag. Jag har lovat mig själv att slänga mina gamla kläder för att inte ha något att växa i utan få en tidig varning när det går åt fel håll. Det kanske är dags nu =)

Jag drömmer mig fortfarande tillbaka när jag gjorde 43 min på milen och banne mig jag ska nå dit igen. Men det ligger i planen för nästa år, så vidare mot målet i september.

BMI index 24 snart har jag dig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar