onsdag 26 september 2012

Pingviner besökte gymet idag!

Ha vad kallt det har blivit inom och utomhus gick på en vecka från sensommar varmt till höst kallt i vackra Södermanland där jag bor.

Likadant på gymet idag så jag riktigt frös om nästippen trots att jag tränade i luvtröja med heja Sverige på bröstet. Träningsivern ville inte infinna sig och koppen kändes kall och stel då temperaturen i kroppen inte riktigt ville starta svettning.

Med andra ord ett lite tråkigare pass än vanligt och allt detta beroende på värmen eller snarare frånvaron av den. Det hängde till och med pingviner på elementen i gymet som riktigt mös, inte ens det piggade upp.

Björn om du läser detta så har du glömt att slå på värmen i gymet, min våldsamt ^^muskulösa^^ kropp orkar inte värma hela lokalen...... typ. Du kommer säkert få djur rätts aktivisterna efter dig då pingvinerna flyttar men på med fjärrvärmen.

Det får allt bli andra tag med träningen i veckan innan jag går på jour. Vintertights och toppluva på i morgon för min del och lite lätt höstlövs löpning.

Peace Love och Löparskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar