tisdag 10 juli 2012

Spridda skurar men sjukt bra pass i gymet

Vissa pass i gymet är bara för bra för att vara sant. Det flyter på utan avbrott och jag känner mig urstark och smidig.

Dagens pass var ett sådant pass tills bänkpressen  började på set 2. Då la vänster sidan av och jag fick tippa av vikterna från stången. Sen flöt det på fram till rotator cuff övningen där fick jag också bryta i set 2 då nöp det ordentligt.

Men inte gjorde det mig något  kände mig stark och smidig som en katt. Den tillfälliga 'set back' beror mer på att jag tränade larm insatts igår med med lite bärande och kånkande.

Dagens pass såg ut som följer

Löpning backe 15 min

Axelpress 3x12 15kg

Bänkpress 3x12 50kg DNF

dintraning.se
Ryggres 3x12 5kg

Situps 3x25

Latsdrag 3x12 45kg

Hakdrag 3x12 20kg

Rotator cuff 3x12 3kg DNF

Så på det igen i övermorgon, Peace Love och Löparskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar