tisdag 13 december 2011

Lucia med glitter i håret

Morgonen började 05.00 med att den stora röda bilen fick rycka ut då det var glashalt på våra vägar runt Malmköping. Ingen kom till skada tack och lov men jag kände mig som bambi på hal is då vi försökte gå vid olycksplatsen. Jag känner att min funktionella styrketräning ger resultat i jobbet vilket gav mig mersmak för dagen =)

Hem efter utfört förvärv, frukost inmundigades och sen förgyllde jag Erik med en luciaskrud och Carl blev pepparkaksgubbe. Susade vidare till dagis och skola för sång, pepparkakor och glögg. Inte många år kvar nu när jag får uppleva detta och säkert första och sista Erik är Lucia.

Dagens träningspass blev ett slitigt sådant då jag la lite mer vikt på skivstången vilket var planen för denna vecka. Så efter att ha hivat skivstång i diverse övningar för rygg, ben och axlar fortsatte jag med fram- och baksida armar. Sen var jag slut och lommade hem för lite lunch i en knorrande mage.

I morgon väntar löpning igen runt brandstationen så håll tummarna för att jag slipper larm mitt i natten.

Peace Love och Löparskor!


2 kommentarer: