torsdag 22 december 2011

Äntligen snö

Skönt med lite ljus när jag springer mina rundor om kvällarna, kan inte få bättre sällskap i brist på löparkompisar =) Tuggar vidare varannan dag med mina 3 km löpningar och gymträning 3 gånger i veckan. Visst det tar fortfarande mentalt i mot men det har lossnat lite efter goda råd och coachning av Ingmarie Nilsson och Linda Elsen. Tänk att ha sådan vänner i nöden blir varm i hjärtat tack!

Idag väntar lite pyssel och fixande med barnen inför deras stundande högtidsdag och mötet med Tomten. Carl 6 år har börjat vackla i sin övertygelse att att den rödklädde figuren finns, hans kompisar säger att det är jag =) Han kommer bli konfunderad i år jag lovar, vi har tagit in experthjälp från grannen. Erik 4 år är fortfarande inga problem med julstämningen han är själaglad att tomten kan åka med släde nu när det ligger lite snö på backen.

Kvällen kommer att vigas åt träning så fort hustrun kommer från arbetet och det sista inhandlande av paket. Klart tveksam till vår planering att ha 2 av 3 barn som fyller år i december =)

Peace Love och Löparskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar