fredag 30 december 2011

Hoppa aldrig över träningen

Efter en julhelg som gått o smaskandets tecken och alarv med träningen trots julaftons löprunda, är det nu dags att avsluta året 2011.

Stressad av att just löpningen blir försummad när jag nu går på en veckas brandjour skulle jag nu hasta iväg till gymet på morgonen. Det första jag tänker när jag står på yttertrappan och tänker är, det är väldigt halt ute och fasen jag glömde flytta bilen för motorvärmaren.

Sagt och gjort skrapade ett litet hål i isen på framrutan och började flytta vår ena bil närmare uttaget för motorvärmaren. Det fanns ju tid att ta igen den försummade träningen 2011 så fot skulle det gå.

SKRAP jag tar svängen in för snävt för jag ser inte ut genom sidorutan, två av våra bilar med snygga lackskador på sidan. Jag orkar inte ens bli irriterad på mig själv!!!

Så hoppa aldrig över träningen det blir bara fel när ni försöker ta igen det är sensmoralen av detta och 7000 kr fattigare är jag. Lovar härmed att under 2012 bära med mig denna visdom, för så fort jag inte tror det finns tid för träning så påminn mig gärna.

Peace Love och Löparskor!

1 kommentar:

  1. Men oj det var synd om dig. Verkligen...Må så gott och pussa på alla. Stor kram. M-

    SvaraRadera