söndag 27 november 2011

Ljumske ljumske i grenen där säg mig....

Ha tänk vad en liten grej kan ställa till det. När jag var på sista larmet lyckades jag sträcka min högra ljumske då jag sprang upp för en trappa till en lägenhet där det luktade rök.

Först tänkte jag inte så mycket på det då det bara stramade lite när jag tog ut steget ordentligt. Men morgon där på så hugger det till så fort jag använder mina adduktorer och det märkliga är att det är värre när jag sitter ner.

Ja som ni säkert förstår så har det inte blivit någon löpträning för min del då jag är rädd för att det ska bli än värre. Lite lätt cykel för att hålla igång benen har det blivit men inget vidare flås där. I morgon står styrketräning på programmet men utan utfallssteg med mera armar, bål och rygg får bli fokus.

Fasen jag behöver en massör som hjälper mig att stretcha ljumsken var håller dom hus när man behöver dom som mest=)

Peace Love och Löparskor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar