tisdag 8 november 2011

Investera i dig själv

Det är lättare än du tror att investera lite energi i dig själv. Dagens mathållning är långt från optimal i vårt kalla och mörka norden. Det är vanligare än du tror att vi saknar viktiga ämnen för att hålla oss friska i såväl kropp som själ. Vitamin brist i någon form även om det inte alltid behöver vara just vitaminer vi saknar.

Jag har i många år drabbats av mer eller mindre låg sinnes stämning på hösten når kyla och mörker drar in. Jag fick tips att prova D-vitamin kapslar och tro det eller ej det boostar faktiskt humöret riktigt bra på mig, så pass mycket att jag kan rekommendera det.

Fick tips av att min löptränare Ingmarie har startat en egen liten web-shop där du hittar allt även för fig som inte tränar aktivt. Hon är dessutom en hejare på det här med vad vi borde stoppa i oss så fråga henne gärna om råd.

Här hittar ni butiken och lycka till nu och njut i höst innan den ljusa vackra snön kommer =)

Peace Love och Löparskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar