lördag 19 november 2011

Klåda in och ut

Gårdagens gym pass avlöpte utan större överraskningar förutom då att jag tappat en del i styrka sen i somras =)

Dagens härliga träningsklåda i musklerna är alltid lika härlig att gå och suga på när lördagsstädningen av huset går av stapeln. Ett kvitto på lagom nivå och intensitet för min del, jag känner mig extra duktig då, är annars expert på att blåsa på för allt vad musklerna håller. Det ger inte alltid den effekt av träningen som jag önskar typ.... =)

Värre är det med klådan från de jeans jag köpte häromveckan och använder första gången idag. Ett par av ett sådäringa modernt märke som alla ska ha nu för tiden.  När jag tillslut slet av mig dom så var jag rödflammig om låren, vad tusan har dom i kläderna nu för tiden, kunde lika gärna ha badat i lut =/

Nog med I-lands problem för idag dags att besöka tvättstugan, i morgon infinner sig lite intervall löpning framför brandstationen då jag har jour hela helgen.

Peace Love och Löparskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar