lördag 18 februari 2012

Visst det går bra

Inte mycket nytt i livet om inte en liten brand i mina nya lokaler som höll på att sätta stop för min invigning den 21:a februari. Har städat städat städat i det oändliga för att få bort röklukten och nu börjar det släppa så att jag vågar släppa in kunder. Lite doft är kvar som mer påminner om en grillplats i skogen typ =)

Träningen flyter på utav sjutton nu både löpningen och styrketräningen inte en tillstymmelse till trötthet, halskänning eller annat mysko som jag brukar drabbas av under senvintern i normala fall. Vad gör jag annorlunda mot tidigare år? Vet inte riktigt det flyter bara på ett härligt sätt så jag nöjer mig med det och njuter.

Har ni vägarna förbi den 21:a så titta in vetja, peace love och löparskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar