onsdag 26 oktober 2011

Gula löv överallt!

Oj vad snabbt hösten kom galopperande jag som precis kommit igång att löpträna igen, så snart är det dags för snöbroddarna =) Jag lider i och för sig inte gillar hösten med dess klara höga luft eller vintern med knarrande snö under skon.

Men det där  i mellan blött regnigt kallt, har inga bra kläder som stoppar det. Genast knastrar mantrat inombord ¨det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder¨. Urk jag får sluta med att uppfostra mina barn efter den devisen i alla fall, tar livet av all träningsglädje liksom.

Då gäller det att passa på när det är uppehåll som idag och utnyttja möjligheten att träna på arbetstid för att få lite ljus i ögat. Jag börjar där jag slutar med en lätt trevlig 3km runda allt för den där 'lätt i själen känslan' den mår jag väldigt bra av nu.

Det är nästan så jag blir gnällig av att inte komma iväg och så ska det vara eller hur =)..... det finns inget dåligt väder..........

Peace Love och Löparskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar