lördag 22 oktober 2011

Dagen efter före

I går var det samkväm med Malmköpings brandmän och deras flammor. Det var en het kväll med mycket skratt och mycket vätska innanför västen.

Det var flera år sedan jag och hustrun var ute tillsammans och vi njöt varje sekund. Inte en tanke på att jag planerat träning idag. Uj uj uj vilken huvudvärk jag vaknade med, frusen, illamående och en törst som aldrig tog slut vilken missräkning.

Jag kommer inrikta mig på att slicka såren och hjälpa dottern att flytta till ett nytt rum så vi alla sover på övervåningen. Det lär ta större delen av dagen om jag fortsätter vara i samma misshagliga kondition.

Nya tag i morgon och då ska löparpjukksen på banne mig.

Peace Love och Betongkepsen på!

2 kommentarer:

  1. Haha, brandmän med flammor, den var bra (fast kanske ett stående citat i era kretsar). Akta ryggen nu när ni flyttar grejer - kan vara extra slitsamt med betongkeps.

    SvaraRadera
  2. Tack Snorkkis snodde den från en kollegas FB uppdatering, ryggen höll så idag blir det lite löpträning =)

    SvaraRadera