söndag 23 oktober 2011

En lätt runda gör själen lättare

Se där då kom jag äntligen ut på en kort 3km runda på vad vet jag kanske 3 månader. Det halsont som gäckat mig så länge har försvunnit även om jag har lite obehagligt snor som hänger bak i svalget. Så med andra ord nu äntligen kan jag träna igen.

Jag är faktiskt förvånad att runda trummade på så lätt men det är klart en höstdag i sol samt kall sval hög luft bättre kan det inte bli för mig =) Själen lättar inombords även om lekamen gnäller lite av stramande muskelfibrer.

Skönt att vara igång igen och hoppas ni har haft en lika skön runda som jag.

Peace Love och Löparskor!

2 kommentarer:

  1. Härligt att du är igång igen! Och visst är höstluften extra bra att springa i! När det inte spöregnar och blåser halv storm...

    SvaraRadera
  2. Tack Anneliten jag föredrar höst och vinterträning framför sommarens varma dagar, vilket jag inte delar med så många =)

    SvaraRadera