söndag 25 september 2011

Det har vänt

Tänkte jag skulle uppdatera bloggen med en glad och en ledsen nyhet.
Jag tar den ledsna först, jag har avanmält mig till NY marathon 2012, min kropp kommer inte att hålla för den belastningen om jag inte ska lunka runt på 5 - 6 timmar. Då det inte var målet är det bättre jag skjuter på det när jag ser att jag har en chans på att nå tider under 4 timmar. Känns surt då hela min blogg byggt på detta mål, men bara att bita ihop det kommer fler tävlingar och nya mål var så säker.

Den glada nyheten är att jag känner mig så pass bra att jag kan börja träna nästa vecka, wheeeeeee vad härligt. Nu har jag i färskt minne att det var likadant förra hösten att jag påbörjade träningen och fick återfall av halsont. Men jag tycker mig känna att det är lite skillnad denna gång så jag lever på hoppet.

Peace Love och Löparskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar