tisdag 5 juli 2011

Fortsatt övningskörning


Efter gårdagen tuffa träningspass med brandkårens stolta gossar så var jag rejält sliten i hela kroppen. Övningen innehöll livräddning via steg på andra våningen i ett hyreshus, rökdykning och säkerställa gasoltuber i en källare till livräddning av en person i en kall sjö (badkrukans ordförande har talat).

Med andra ord så var latmasken extra svår att tas med innan jag äntligen fick iväg mig på ännu ett övningspass med mina Newtonskor. Efter att ha avverkat mina 3 km i god fart som slutar med en grönjävlig backe där jag drog på mig sjukt med mjölksyra, joggade jag lätt den sista kilometern hem. Då kom ännu en av dessa låtar i mitt huvud som snurrade om och om igen. Förstår inte att jag har lagt till mig med den olaten, I'am walking on sunshine wheeööö...... I'm walking on sunshine , wooah osv, osv osv. Men denna var trevligare än pärleporten som var senaste sommarplågan i mitt huvud.

Inget dåligt betyg för ett par skor eller vad säger ni =D Peace Love och Löparskor!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har varit lite frånvarande ett tag men jag såg nedan att du hade ordnat en riktigt fin mottagning. Kul!

    MVH

    SvaraRadera