lördag 3 mars 2012

fortfarande trött och Sjögren väntar


Fredagsmys och hela familjen slocknar i sina sängar klockan 21:00, ett kvitto på att veckan varit intensiv. Tyvärr var jag lika trött när jag vaknade klockan 08:00 vilket inte barnen var, två agentkillar sprang runt i vardagsrummet på högsta volym. Hundarna hade kissat inne och 'någon' hade slarvat med att skära lök på skärbrädan för bröd. Ja ni ser ju vilken start på en lördag tur jag är vältränad för annars .......

Träningen har gått bra och har 'missat' ett planerat löp pass men så var det där med löpglädje och löpstress. Fyra pass i gymet och två löp pass på en vecka får faktiskt räcka eller hur. Tänker inte ens fundera på att ta igen det utan satsar mer på att njuta av solen idag.

Tänker inte missa andra chansen ikväll då jag lovat dottern att rösta på Sjögrens rocken roll, jag som trodde att det bara var morsan som röstade på honom. Det är viktigt att vara uppdaterad i ungdomsvärlden 'da' som pappa.

Kör hårt mina vänner, peace love och löparskor!

1 kommentar:

  1. Att vara vältränad är verkligen bra, speciellt för omgivningen. Maken brukar bli jätte besvärlig om jag inte tränar. jätte konstigt tycker jag :)

    SvaraRadera