fredag 23 mars 2012

Atjo ...jo tack det är bra,


Härligt med våren som dundrar in med våldsam kraft. Jag har botaniserat endel bland mina vitaminer och mineraler från Holistic och har hittat en superblandning att starta dagen med. Det har det förträffliga namnet PowerMeal. Massor med saker från naturen är det nyponskal,lecitin, nässelpulver, vetegroddar, chlorella, lakritsrot, kanel och torkade blåbär. Tro det eller ej jag blir pigg, mätt och glad av det =)

Jag struntar faktiskt i om det är inbillning eller inte så länge som jag känner mig pigg av det. Det skrivs så mycket om vad varför och hur vi ska äta och nya upptäckter görs varje dag vad som är bra kost eller inte. Vem minns inte 6-8 brödskivor om dagen, kanske inte alla men är du uppväxt med kostcirkeln på skolbespisningens vägg så finns det där långt inne =)

Träningen rullar på i full fart även om löpningen fått stryka lite på foten den gångna veckan. Nu väntar en veckas jour och pusslande med träningspass, barn hemma från dagis och atjo lövsprickning. Men vad gör det när jag har solen att titta på =)

Ta vara på er och träna med glädje, Peace Love och Löparskor!

3 kommentarer:

  1. det där är riktigt fina grejer vill jag lova!

    SvaraRadera
  2. Extra power. Det kanske skulle vara något. Lycka till med allt pusslande!

    SvaraRadera
  3. Haha, jo kostcirkeln vaxte jag ocksa upp med!! Den ar svar att fa ur sig faktiskt. Hoppas du piggar pa dig snart!

    SvaraRadera