fredag 11 maj 2012

Matälskare Mat älskare..... älskar mat......

Jag har nog världens smartaste kropp all energi jag stoppar i mig lagrar den. Ne jag vet att det inte riktigt är så utan det jag inte gör av med lagrar den (okej inte hela sanningen men förenklat).

För att försöka få något enkelt verktyg att visualisera för mig hur en dag sett ut har jag provat allt frän dagbok, points, pinnar, olika träningsmetoder och diverse dieter. Alla har jag haft framgång med men av olika själ ramlar jag liksom tillbaka periodvis.

Mitt senaste påfund är denna hemsida (säger man så nu för tiden känns gammalmodigt) http://www.shapeupclub.com fördelen med denna är att den är gratis, lätt att fylla i och går att använda även med din mobiltelefon (i alla fall Iphone). Med andra ord den uppfyller alla mina kriterier för en rastlös tekniknörd som jag.

Min dagbok har fyllts i dagligen i 14 dagar nu vilket är någon forma av rekord om jag jämför med allt annat  webbaserat jag provat. Men det är säkert en fluga som Internet =D

Peace Love och Löparskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar