söndag 8 januari 2012

Tiden går fortare

Enligt min 'gamla' mamma så går tiden bara fortare och fortare med åren som försvinner förbi. Jag känner av den stegringen markant i år då jag inte lyckats ta mig ut på en ända löprunda dem första veckan av 2012.

Kan inte skylla på någonting egentligen mer än en ond stortå, jour vecka med brandkåren, störande helger, huset fullt av barn, städning, en hund som har ont i tassarna, allt för bra på TV, krånglande bilar, smutsiga skor och allt annat som 'stått' i vägen.

Det får banne mig bli ändring på detta så i morgon är löpskorna på för idag ska svärmor firas med buller och bång. Det är en anledning så god som någon att avstå träning, så jag tror jag smiter ner till gymet innan vi åker dit.

Peace Love och Löparskor!


2 kommentarer:

  1. Ursäkter kan man alltid hitta. ;-) Hur har det gått?

    SvaraRadera
  2. Så du har kommit på det nu också. Och vänta bara så småningom accelererar det med raketfart. Men det är roligt under tiden.Pok och
    pussa på alla söta och rara. M-

    SvaraRadera