torsdag 26 januari 2012

Inte mycket händer

Snuva, hosta och halsont är tydligen en ständig följeslagare varje vinter nu förtiden. Ingen träning har det blivit sedan julafton men nu äntligen är jag frisk.

I morgon besöker jag Hammarby Fotboll och knådar lite ben och ryggar, sen snabbt hem för att förhoppningsvis få tid hos frisören för lite putsning av två gossars kaluffser. Tyvärr ...... nej det är fel ord, de två har ärvt min hårkvalitet, det vill säga tjockt och mycket. Boby Ewing i Dallas hade bara en försmak av björnmössa i jämförelse med herrarna Scheutz i Malmköping. Tråkigt att det inte finns hårdonation för då var vi miljonärer för flera år sedan.

Oj nu kom jag bort från ämnet, på lördag blir det styrketräning och på söndag löpning i snön förhoppningsvis om den ligger kvar. Jipieeee vad lycklig jag är äntligen komma igång igen.

Peace Love och Löparskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar